גינון כתרפיה: השפעות חיוביות על בני הגיל השלישי
גינון כתרפיה הוא תחום המשלב בין הפעילות הגופנית של גינון לבין היתרונות הפסיכולוגיים והרגשיים שמתקבלים מהקשר עם הטבע. עבור בני הגיל השלישי, גינון כתרפיה מציע הזדמנות לשיפור איכות החיים, חיזוק הקשרים החברתיים והפחתת תחושות של בדידות. בעשיית פעולות כמו שתילה, השקיה וטיפוח צמחים, מתאפשרת חוויה מעשירה ומספקת.