עובדים זרים

בישראל חיים עשרות אלפי קשישים אשר זקוקים לטיפול צמוד או חלקי, לאור מצבם הרפואי והנפשי. כיצד תוכלו לדאוג ליקרים לכם מכל? להלן כל הפרטים.

טיפול בקשישים: הדרך שלנו להוקיר תודה

סקר אשר נערך לאחרונה העלה נתונים מדאיגים מאוד בכל הקשור לתחושות האישיות של קשישים, כמו גם העובדה כי קשישים רבים אינם מקבלים את העזרה לה הם זקוקים. למעשה, יש לבצע אבחנה בין קשיש סיעודי אשר זקוק לטיפול וליווי אשר מתבצע 24/7, לבין קשיש אשר צריך לקבל עזרה בפעולות יום יומיות, ולא באופן קבוע. למעשה, קבלת טיפול בעבור בני המשפחה המבוגרים הוא מטרת על של כל ילד אשר מעוניין לספק להורה את הטיפול הטוב ביותר, יצירת קשר עם חברה מומלצת ומובילה בתחומה אשר מעסיקה עובדים זרים ברישיון יכולה לסייע באופן ניכר לא רק לאיכות חייו של הקשיש, אלא להפיג את הבדידות אשר בו הוא שרוי. לצערנו, מעל ל 80% מהקשישים מדווחים כי הם חשים בדידות, וכתוצאה מכך סובלים מדיכאון. באמצעות עובדים זרים אשר הוסמכו לעסוק בתחום ניתן להבטיח כי היקרים לנו יקבלו את הטיפול המקיף והטוב ביותר, בהתאם למצבם. גם קשישים מתפקדים זקוקים לסיוע, באופן מופחת אך עם זאת קיים.

כיצד בוחרים חברה מקצועית לצורך טיפול בקשישים?

תחום הסיעוד הינו תחום בו פועלות עשרות חברות אשר מספקות שירות של סיעוד בעבור קשישים. מדובר בשירות אותו ניתן לקבל באופן פרטי או באופן מסובסד, ולכן מומלץ לבצע ראשית כל חקר ברשת בכדי להכיר את החברות ולבחון את ההמלצות. ברחבי הרשת ניתן לאתר המלצות מטעם גולשים אשר קיבלו בעבור הוריהם או בני המשפחה הקשישים טיפול סיעודי מקיף, בהתאם כאמור למצבו של הקשיש. ישנם קשישים אשר זקוקים למענה 24/7 ואילו אחרים זקוקים לעזרה במטלות יום יומית או שבועיות, ולכן חברה מקצועית ומובילה בתחומה תדע לספק את המענה הנדרש הן מבחינת כוח האדם אשר מורכב מאנשי מקצוע מומחים וכן עובדים זרים אשר הם בעלי רישיון ואשרת עבודה, נדבך משמעותי עליו יש להקפיד בעת יצירת קשר עם חברת סיעוד. בנוסף, מומלץ לתאם פגישת ייעוץ במהלכה תוכלו להכיר את הצוות וכן ללמוד אודות מדיניות החברה, כך שתוכלו להיות רגועים כי היקר לכם מכל מטופל על הצד הטוב ביותר ועם שימת דגש לא רק על הפן הטיפולי אלא גם על אנושיות וחמלה אשר תספק לקשיש את המענה הפרטני.

טיפול בקשישים – רק באמצעות חברה מקצועית

כאמור, נושא הטיפול בקשישים ובפרט כאשר מדובר ביקרים לנו מכל הוא בוודאי נושא אשר מעסיק רבים. לכן, זכרו כי הטיפול אותו הוא מקבל חייב להתבצע באמצעות עובדים זרים אשר יעניקו לקשיש טיפול מקצועי כמו גם איכות חיים משופרת, בזכות היותם נוכחים ומטפלים.

תוכן עניינים

Nursing Home Guidance

הנחיות חשובות לבחירת בית אבות סיעודי

במהלך בחירת בית אבות סיעודי, חשוב להבין את צרכי האדם שצפוי להתגורר במקום. זה יכול להיות הכל מהכוח הפיזי של האדם, המצב הנפשי שלו, הצורך בטיפולים מיוחדים או הצורך באישורים מסוימים. הכרה תמהה בצרכים תוכל להכווין את החיפוש אל המקום המתאים ביותר.

לקריאת המאמר »
עורכת דין

הבטחת מורשתך: המשמעות של יצירת צוואה לאזרחים ותיקים

ככל שאנו נכנסים לשנות הזהב שלנו, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לעשות סידורים לעתיד. זקנים רבים מתעלמים מהחשיבות והצורך ביצירת צוואה. קשישים רבים מניחים שרכושם יעבור אוטומטית ליקיריהם, אך ללא צוואה, אין ערובה לכך שרצונותיהם יתגשמו.

לקריאת המאמר »