הרצאות לגיל השלישי עם ד"ר משה זילבר

הגיל השלישי מתאפיין לא אחת בשאלות מהותיות בנושאי בריאות. רשת האינטרנט הפכה במרוצת השנים לכזאת הנחשבת למקור מידע מהימן. אך אל לנו לתת לנגישותה וזמינותה להתל בנו באשר למהימנות דבריה.

לצד אתרים ברי סמכא ומהימנים, ניתן למצוא אתרים רבים המגישים מידע חלקי, מידע שגוי ולעתים מידע המוטה מטעמים שיווקיים.

ד"ר משה זילבר, אנדוקרינולוג, רופא מזה 30 שנים וסופר שהוציא לאור ספרי בריאות שונים, מציע שורה של הרצאות בריאות שונות המועברות על דרך של שפה פשוטה, בגובה העיניים ושגדושה בהומור בריא ובאנקדוטות מחיי היום יום.

 

מגוון הרצאות לבחירה

הרצאות הבריאות עוסקות בנושאים רחבים ועד פרטניים, כאשר הרצאת הדגל הינה 'בריאות: סודות השמירה על הנכס היקר ביותר'.

הרצאה זו מנפצת מן הצד האחד מיתוסים בריאותיים, ומבססת ומחזקת את העובדות. מאזיניה של ההרצאה ילמדו להכיר 'קילרים' שונים כפי שמכנה אותם ד"ר זילבר, וכך יסלול את הדרך אל עבר אורח חיים בריא יותר ושתואם את צרכי הגוף.

עם סיומה של ההרצאה, ילמדו המשתתפים כי בריאותם היא איננה גורל משמיים, ושיש בידם את הכוח לשלוט ולשנות את מסלולם.

בעמוד המידע בנושא הרצאות לגיל השלישי שבאתרו של ד"ר זילבר ניתן לקבל פרטים על כל הרצאותיו של ד"ר זילבר וביניהן הרצאה המתמקדת באופן פרטני במידע הרפואי הקיים ברשת. בהרצאה זו למדים המשתתפים כיצד לברור בין מידע מהימן לבין מידע שגוי, חלקי או מוטה.

במידה וקהל המאזינים צורך טיפולים אלטרנטיביים הרי שמומלץ לבחור בהרצאה המתמקדת בתחום זה, ושמסבירה כיצד לצרוך טיפולים אלטרנטיביים באופן נכון, אילו טיפולים הם מהימנים ומאילו טיפולים 'המבטיחים ניסים' מוטב למעשה להימנע.

לאור היותו אנדוקרינולוג, מציע ד"ר זילבר הרצאות פרטניות בסוכרת, הרצאות אשר יכולות להיות לעזר רב עבור קהל המאזינים בגיל השלישי.

 

אופי ההרצאות

את ההרצאות ניתן לערוך בכל נקודה ברחבי הארץ, במגוון רחב של אירועים ובהיקפים משתנים.

ד"ר זילבר מעביר את הרצאותיו בחוגי בית, דרך בתי דיור מוגן ועד לכנסים עם מאות ואלפי משתתפים.

משכה של ההרצאה הינו 60 דקות, אך ניתן לבקש התאמות בכפוף ללוח הזמנים של האירוע בו ייערך המפגש. ניתן גם לבקש התייחסות פרטנית לנושאים רפואיים, ובכך להתאים את אופייה של ההרצאה במדויק לקהל היעד.

תוכן עניינים

Nursing Home Guidance

הנחיות חשובות לבחירת בית אבות סיעודי

במהלך בחירת בית אבות סיעודי, חשוב להבין את צרכי האדם שצפוי להתגורר במקום. זה יכול להיות הכל מהכוח הפיזי של האדם, המצב הנפשי שלו, הצורך בטיפולים מיוחדים או הצורך באישורים מסוימים. הכרה תמהה בצרכים תוכל להכווין את החיפוש אל המקום המתאים ביותר.

לקריאת המאמר »
עורכת דין

הבטחת מורשתך: המשמעות של יצירת צוואה לאזרחים ותיקים

ככל שאנו נכנסים לשנות הזהב שלנו, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לעשות סידורים לעתיד. זקנים רבים מתעלמים מהחשיבות והצורך ביצירת צוואה. קשישים רבים מניחים שרכושם יעבור אוטומטית ליקיריהם, אך ללא צוואה, אין ערובה לכך שרצונותיהם יתגשמו.

לקריאת המאמר »