איפור לגיל השלישי

את השנים ניתן לראות על עור הפנים, אך שינוי צבע הפנים, הכתמים וגם הפיגמנטציה הקלה לא צריכים להיות בולטים כל כך, בוודאי לא כאשר נעשה שימוש נכון באיפור. מי שמעוניינת לעשות שימוש מושכל באיפור ולהעניק לעצמה מראה בריא וצעיר יותר חייבת להכיר את הטיפים במאמר זה.

 

איפור ככלי ביטוי – כיצד מבליטים יופי בכל גיל?

עם השנים עור הפנים שלנו משתנה, ישנם קמטוטים וקמטים, העור משנה את הגוון שלו, הוא יכול לסבול מאדמומיות ומכתמי פיגמנטציה שונים והמראה יכול להיראות בוגר במיוחד. איפור הוא כלי העזר שלנו להדגיש את המאפיינים היפים שלנו וככל שהעור מתבגר עלינו לעשות שימוש בטכניקות שונות כדי לשפר את מראהו.

נתחיל עם טיפוח העור – קרם הבסיס צריך להיות עשיר בלחות כדי להעניק לעור הפנים מראה מוצק ומלא. בנוסף, כדאי תמיד להקפיד על שתיית מים רבה, הדבר יסייע רבות לגמישות העור. לבסיס הפנים מומלץ להשתמש בכיסוי מעודן מאוד ולמרוח שכבה דקה. מומלץ להשתמש בגוון שפתון מעט כהה יותר מגוון השפתיים ובעיניים מומלץ לעשות שימוש בצבעים מעושנים בצלליות בהתאמה למבנה העין. כאשר מדובר על איפור ערב ניתן להעלות במעט את טון הגוונים, אך מומלץ שלא להגזים ולשמור על מראה מעודן.

 

חשיבות המוצרים העשירים בלחות לעור המתבגר

העור המבוגר יכול לסבול מיובש, כתמי פיגמנטציה וקמטים, הדרך הטובה והעדינה ביותר לעדן את פגעי הגיל הנה באמצעות מוצרים עשירים בלחות וחומצה היאלורונית. עם השנים פותחו מוצרים חדשניים עם חומצה היאלורונית שביכולתה להחזיר לעור את המראה הלח והצעיר, שימוש קבוע במוצרים מהסוג הזה יסייעו לשיקום עור הפנים ולשיפור מראהו.

אפשר למצוא סרומים לעור עם חומצה היאלורונית, קרמים לטיפוח ליום וללילה, ישנן מסכות פנים שונות בהן ניתן לעשות שימוש ורצוי שכל אלה יעשו בהתאמה מקצועית לסוג העור. כמו כן, כדאי לדעת שהימנעות מחשיפה רבה לשמש ושימוש בקרם הגנה מותאם יסייעו גם כן לשמור על עור הפנים.

 

התאמת גוון האיפור עבור העור המבוגר להשגת מראה רענן ובריא

בגיל המבוגר, צבע העור והטון שלו עלולים להשתנות, השינוי יכול להיות בכל שלב של תהליך ההזדקנות ומי מאיתנו יסבלו מכך מוקדם יותר ומי מאיתנו מאוחר יותר. לגנטיקה יש חלק בלתי נפרד בתהליך הזה, אך גם ההתנהגות שלנו תקבע זאת, אז גם אם הצלחת לשמור על הגוון, עדיין יש להתאים לו את המייק אפ באופן מדויק כדי להשיג את תוצאת האיפור הרצויה.

כדי לקבוע את הגוון המתאים ביותר יש לבחון את העור באור טבעי תוך בדיקת הגוונים השונים על העור. ניתן להיעזר במומחים מהתחום כדי להשיג את ההתאמה המדויקת, כאשר בדרך כלל ההתאמה תיעשה על פי הגוונים הנוכחיים באזור הצוואר וקווי הלסת התחתונים. כמו בכל תחום, יש צורך במעט ניסוי וטעייה כד להגיע לגוון הנכון, ניתן למרוח ולבדוק את סוגי האיפור השונים עד למציאת הגוון המדויק. כמובן שיש להתאים גם את הפודרה אם נעשה בה שימוש, אך לרוב, בשל העובדה שעור הפנים המבוגר יבש יותר, מומלץ שלא לעשות שימוש בפודרה. בחירת הגוון הנכון למייק אפ ובחירה מעודנת באיפור הפנים יובילו שניהם לאיפור מחמיא ומצעיר.

תוכן עניינים

Nursing Home Guidance

הנחיות חשובות לבחירת בית אבות סיעודי

במהלך בחירת בית אבות סיעודי, חשוב להבין את צרכי האדם שצפוי להתגורר במקום. זה יכול להיות הכל מהכוח הפיזי של האדם, המצב הנפשי שלו, הצורך בטיפולים מיוחדים או הצורך באישורים מסוימים. הכרה תמהה בצרכים תוכל להכווין את החיפוש אל המקום המתאים ביותר.

לקריאת המאמר »
עורכת דין

הבטחת מורשתך: המשמעות של יצירת צוואה לאזרחים ותיקים

ככל שאנו נכנסים לשנות הזהב שלנו, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לעשות סידורים לעתיד. זקנים רבים מתעלמים מהחשיבות והצורך ביצירת צוואה. קשישים רבים מניחים שרכושם יעבור אוטומטית ליקיריהם, אך ללא צוואה, אין ערובה לכך שרצונותיהם יתגשמו.

לקריאת המאמר »