אבחון פיטריות בידיים

ציפורניים פטרייתיות הן בעיה נפוצה שניתן לאבחן בקלות.

התסמינים השכיחים ביותר כוללים ציפורניים צהבהבות עם כתמים לבנים או בהירים, עיבוי ציפורניים והפרדת ציפורניים. ציפורניים פטרייתיות נגרמות על ידי פטריות והן שכיחות יותר אצל אנשים הסובלים מסוכרת, פסוריאזיס או מחלות עור אחרות.

אין תרופה למצב זה, אך ניתן לטפל בו באמצעות טיפולים מקומיים כגון קרמים, קרמים או משחות. טיפולים אלו מכילים תרופות אנטי פטרייתיות ההורגות את הפטריות ועוזרות להפחית את התסמינים אם משתמשים בהן באופן קבוע במשך שישה חודשים לפחות. פיטריות בידיים

קשה לאבחן זיהומים פטרייתיים. לעתים קרובות הם מאובחנים בטעות כזיהומים חיידקיים או להיפך.

זיהומים פטרייתיים ידועים גם בשם דרמטופיט והם הגורם השכיח ביותר לזיהום בציפורניים.

האבחנה של זיהום פטרייתי בידיים נעשית על ידי בדיקת העור לאיתור סימנים של פריחה, קשקשים או דלקת. הרופא יסתכל גם על הציפורניים וקפלי העור עבור כל סימן של פריחה או קשקשים.

אם אין אבחנה ברורה, חשוב לשלול כל גורם אפשרי אחר שיכול להיות חיידקי בטבע כמו סטפילוקוקוס או זיהום סטרפטוקוקוס. מצבים אחרים כגון אקזמה יכולים גם הם לגרום לתסמינים דומים ויש לשלול אותם לפני ביצוע אבחנה סופית על זיהום פטרייתי

אבחון פטריות על הידיים נעשה על ידי לקיחת ספוגית של העור

וטיפוחו כדי לזהות כל פטרייה שעלולה להימצא.

לאחר מכן טיפול בתרופות אנטי פטרייתיות.

פטרייה היא סוג של אורגניזם שיכול לשגשג בסביבה לחה.

פטריות נמצאות באדמה, באוויר ובמים. ההערכה היא שיש למעלה מ-100,000 מינים של פטריות. הפטריות על הידיים יכולות לנבוע ממספר סיבות שונות כמו חשיפה ממושכת ללחות או מים.

סוגי הפטריות הנפוצים ביותר הם דרמטופיטים וקנדידה אלביקנס. סוגי פטריות אלה משגשגים בסביבות חמות ולחות כמו גוף האדם ויכולים לגרום למגוון מחלות עור כגון כף רגל, גזזת, גירוד, זיהום בציפורניים או זיהום בשמרים.

הטיפול במצב זה יהיה תלוי באיזה סוג מדובר, אך בדרך כלל מצריך נטילת תרופות אנטי פטרייתיות דרך הפה או יישום מקומי על האזור המושפע על ידי

הפטרייה על הידיים היא בעיה שכיחה, שיכולה להיגרם מגורמים רבים.

במאמר זה נדון בכמה מהגורמים לזיהום פטרייתי וכיצד לאבחן אותו. פיטריות בידיים

הפטריות יכולות להתפשט באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים, כגון מגבות או בגדי ים. זה יכול להיות מועבר גם על ידי נגיעה בעור של אדם נגוע. התסמין השכיח ביותר הוא גירוד וקילוף בעור, אך במקרים מסוימים ייתכנו בליטות או שלפוחיות בכפות הידיים או בכפות הרגליים.

זיהום עלול להיות קשה לאבחון מכיוון שלמחלות עור רבות אחרות יש תסמינים דומים. אחת הדרכים לדעת אם מדובר בזיהום פטרייתי היא לבדוק את ציפורני הציפורניים ולחפש מתחתיהן כתמים לבנים המעוצבים כמו טבעות מסביב לקצה החיצוני. הציפורניים עשויות גם להיראות עבות

תוכן עניינים

Nursing Home Guidance

הנחיות חשובות לבחירת בית אבות סיעודי

במהלך בחירת בית אבות סיעודי, חשוב להבין את צרכי האדם שצפוי להתגורר במקום. זה יכול להיות הכל מהכוח הפיזי של האדם, המצב הנפשי שלו, הצורך בטיפולים מיוחדים או הצורך באישורים מסוימים. הכרה תמהה בצרכים תוכל להכווין את החיפוש אל המקום המתאים ביותר.

לקריאת המאמר »
עורכת דין

הבטחת מורשתך: המשמעות של יצירת צוואה לאזרחים ותיקים

ככל שאנו נכנסים לשנות הזהב שלנו, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לעשות סידורים לעתיד. זקנים רבים מתעלמים מהחשיבות והצורך ביצירת צוואה. קשישים רבים מניחים שרכושם יעבור אוטומטית ליקיריהם, אך ללא צוואה, אין ערובה לכך שרצונותיהם יתגשמו.

לקריאת המאמר »