תשלום בחנות עם סלולרי- לא צריך ארנק או כרטיס אשראי

אחת משיטות התשלום הנפוצות והפופולאריות כיום היא באמצעות כרטיס האשראי. מדובר על שיטה נוחה, מהירה ויעילה עד מאוד שניתן לגבות באמצעותה את התשלום מהלקוח כבר במעמד הקנייה. מדובר על אחת השיטות הטובות ביתור שקיימות כיום, אך עם זאת אפשר לומר שהשיטה הזאת בקרוב תשתנה וזאת הודות לסוללרי שלנו. אחת השיטות הנפוצות ביותר לתשלום בשנים הקרובות היא באמצעות תשלום סלולרי.

מהו תשלום סלולרי?

תשלום סלולרי הוא תשלום שמתבצע באמצעות מכשיר הסוללר שלנו. הוא מכיל את כרטיסי האשראי שלנו בתוך אפליקציה בהתאם לסוג הכרטיס. בעת קנייה בחנויות שונות כל מה שאנו צריכים לעשות זה לפתוח את האפליקציה לבחור את הכרטיס שאנו רוצים לשלם איתו ולהצמיד למכשיר הסליקה על שיקרא את פרטי הכרטיס. המכשיר יקרא את הקוד ויסלוק את הכרטיס, כך שאין צורך יותר בכרטיסי האשראי אלא רק במכשיר הסלולרי שלכם שהופך לארנק סלולרי ולא מצריך ארנק רגיל.

באילו מכשירים פועל תשלום סלולרי?

תשלום סלולרי פועל כרגע במכשירי אנדרואיד אך בעתיד יפעל גם במכשירי אפל. לקוחות ויזה ואף לקוחות מסטראקרד יכולים לשלם באמצעות הסלולרי בחנויות השונות ובעתיד יצטרפו עוד חברות וכרטיסים שונים. מכיוון שמדובר על שיטה חדשה לא כל החנויות משתמשים בשיטה זאת לכן יש לברר בטרם התשלום אם ניתן לשלם ללא מגע עם מכשיר הסלולר.

האם ניתן לשלם בכל החנויות עם תשלום סלולרי?

כרגע לא כל החנויות עברו לתשלום באמצעות הסלולרי אך בעתיד הקרוב כרטיסי האשראי ייעלמו והתשלום ויהיה באמצעות הארנק הסלולרי שלנו, לכן חשוב להעביר את כרטיסי האשראי לטלפון הסוללרי על מנת להיות מוכנים למעבר.

יתרונות תשלום בסלולר

הארנק הסוללרי הוא אחד הדברים הנוחים והיעילים בתקופתנו. הוא איתנו לאורך כל שעות היום ומכיל את כל הדברים החיוניים שאנו צריכים במכשיר אחד. לכן התשלום באמצעות הסלולר מכיל בחובו יתרונות רבים כגון:

תשלום מהיר ונוח- באמצעות המכשיר הסלולרי ניתן לשלם בצורה מהירה ונוחה ללא צורך מגע, כך שכל מה שצריך זה להקריב את המכשיר למכשיר הסליקה לשמוע את הראש של קליטת הכרטיס וזהו הכרטיס נסלק.

לדעת על הטבות ומבצעים חמים-  הודות למכשיר הסוללרי ניתן להיות מעודכנים אונליין לגבי מבצעים והטבות שונים המתאימים לצרכים האישיים שלכם בעת הרכישה.

אין צורך בארנק רגיל- עם הארנק הסוללרי אין צורך בארנק רגיל, כל הכרטיסים והכסף שלו נמצא במכשיר הסוללרי שלנו, כך שלא צריך לזכור סיסמאות, קודים או לחפש את כרטיסי האשראי בין התאים.

מוקד תמיכה ושירות זמין-  במקרה ויש תקלה ניתן לפנות למוקד השירות דרך האפליקציה ולפתוח קריאה ליצירת קשר או דרך המייל.

הנחות שוות במעמד הקנייה– הודות לארנק הסוללרי תוכלו לקבל הנחות שונות כבר במעמד הקנייה בהתאם לצרכים האישיים שלכם. זה יכול להיות הנחות על אוכל במגוון מסעדות, על דלק מוזל, מוצרים לבית ועוד.

תוכן עניינים

עורכת דין

הבטחת מורשתך: המשמעות של יצירת צוואה לאזרחים ותיקים

ככל שאנו נכנסים לשנות הזהב שלנו, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לעשות סידורים לעתיד. זקנים רבים מתעלמים מהחשיבות והצורך ביצירת צוואה. קשישים רבים מניחים שרכושם יעבור אוטומטית ליקיריהם, אך ללא צוואה, אין ערובה לכך שרצונותיהם יתגשמו.

לקריאת המאמר »